Het seizoen zit er al bijna weer op. De laatste trainingen zijn op 5 juni en de allerlaatste wedstrijden worden op 6 juni gespeeld.
Daarna hebben we natuurlijk nog wel ons straatvoetbaltoernooi, ons voetbalkamp en toernooien voor de jeugdteams.
Er kan nog getraind worden tot en met donderdag 4 juni, daarna begint wat trainen betreft de zomerstop.
Vanaf maandag 17 augustus kan er dan weer gestart worden met trainen.
Veel plezier bij het straatvoetbaltoernooi, voetbalkamp en de jeugdtoernooien!!
Alvast een hele fijne zomervakantie gewenst!!

