Woensdag 27 mei waren er zo’n 140 mensen aktief bij AZSV op veld 4⚽
De kinderen van de voetbalschool mochten opa, oma, buurvrouw, buurman meenemen om samen te trainen, maar ook ouders, ooms en tantes deden aktief mee 😅
Heel veel publiek langs de lijn!😊
Het was een prachtig gezicht om te zien hoeveel plezier iedereen had 😍
Een waardevolle traditie 🤗

