Woensdag 11 mei was er weer een feestje 🥳
‘Onze’ Sjaak was jarig geweest en wou dit niet ongemerkt voorbij laten gaan!
Dus na de training mocht Sjaak op het bankje staan en werd er heel hard voor hem gezongen 🤗
Sjaak had voor alle kinderen wat lekkers 😋

