Om het seizoen gezellig samen af te sluiten, nodigen we alle teams van de voetbalschool t/m de O17 uit om met het hele team een ijsje te komen eten bij AZSV.
Jullie zijn welkom op één van de volgende dagen:
16 mei, 23 mei, 30 mei of 6 juni.
Het ijsje kunnen jullie ophalen in de kantine.
We vinden het fijn als jullie uiterlijk een week van tevoren even laten weten wanneer jullie komen. Stuur daarvoor een mailtje naar:
We wensen iedereen alvast een hele fijne vakantie en hopen jullie nog even gezellig te zien bij AZSV! ☀️

